Kul att så många söker till Crafty!

Jag tycker det är jättekul att när jag öppnade min mail i dag hade jag 84 mail från personer som vill skriva på Crafty. Det är verkligen jättekul.

Jag hoppas att om du är intresserad att skriva eller kanske vara redaktör på Crafty så skickar du ett mail till mig på alexander.jansson@crafty.se

I mailet skickar du minst två texter som du själv har skrivit, samt att du berättar ltie om dig själv och tidigare erfarnheter. Bifoga gärna även en bild.

Lämna en kommentar

Filed under Webb

Kommentera

