Ny blogg online!

Det är verkligen jättekul att så många har mailat mig och frågat varför jag slutade blogga. Samt att de flesta tjatar om att jag skall börja igen.

Mitt svar är att jag la ner bloggen för att det blev lite för mycket i mitt liv samt att jag tänkte börja blogga igen när Crafty har haft premiär. Men jag viker mig nu efter era mail och startar nu upp den här nya bloggen. Sedan när vi har premiär på Crafty.se så flyttar jag bara över den till Crafty. 

Ni kommer här kunna finna mycket infomration om hur arbetet på Crafty går. Ni kommer även finna mycket om mitt privatliv samt massa annat som jag tycker är kul att skriva om. 

Varmt välkomna till min blogg!

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Ny blogg online!

  1. Alexander M J

    Testar att kommentera så jag ser att det fungerar.

Kommentera

