På tåget hem

snarkar

Usch, var inget kul i morse när jag skulle kliva upp vid halv 6 och gå till tåget för att åka hem. En vecka hos Camilla har jag varit nu och det känns verkligen inget kul att åka hem från henne. 

För övrigt kan jag beräta att personen mitt emot mig på tåget sitter och snarkar för fullt med en öppen mun och jag skulle han har något som påminner om fragma i munnen… Mycket otrevligt… He he.

En annan sak som slår mig nu är det också att under hela veckan hos Camilla i Alingsås så har vi haft fint och varmt vårväder. Men nu, bara ca 45 minuter på tåget så är det nu helt vitt utanför fönstret. Jag funderar starkt på att hoppa av tåget och ta nästa tåg tillbaks till Alingsås.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

