Tråkigt att vara hemma igen

Känns otroligt konstigt och tråkigt att sitta ensammen hemma efter att ha varit hemma hos Camilla en vecka. Men vi får se, åker nog dit till helgen igen och helgen efter det kommer hon till mig igen. 

En sak som var mycket trevligt under veckan var också att jag fick träffa Camillas mor för första gången. Mycket trevlig person som det verkar vara fart i, vilket jag gillar. Trodde jag skulle vara lite nervös, men det var jag inte. Så skönt med människor som det är lätt att prata med.  

Från det ena till det andra så såg jag precis den Svenska versionen av Balls Of Steel. Måste säga att jag tycker sådan här humor är mycket roligt, samtidigt som jag sitter och skämms otroligt mycket. Tycker även att den Svenska versionen var mycket bättre än den Engelska. Hoppas bara man slipper träffa på den där röda Djävulen.

Avslutar med att prata lite om Crafty. Pratade med Teddy tidigare i kväll som berättade att han hade fått ganksa så mycket gjort, vilket är kul. Han har satt upp alla relationer mellan objekten, lagt till utkast, möjlighet att ta bort commentarer, artiklar och blogginlägg utan att de försvinner ur databasen men från sidan, godkänna kommentarer. Bra jobbat, Teddy! 

Ne, nu ska jag bädda ner mig i soffan och ta det lite lugnt. God natt till er alla!

1 kommentar

Filed under Vardaglig

One response to “Tråkigt att vara hemma igen

  1. Lovely! Se till att få upp sidan nu så jag kan få alla svenskar att rodna!! Sen får vi styra en sjuhelvetes fest där alla lär känna varandra bättre.. me longing! Men först sticker jag iväg till Thailand en sväng och bättrar på brännan lite. Aloha!

Kommentera

