Har ni kolla på klockan?

God morgon till er alla som läser min blogg. Jag hoppas ni alla har ställt om klockan nu så ni ej kommer för sent till jobbet, eller andra saker som ni ha planerade i dag. Själv sitter jag just nu på ett fik, dricker min kaffe och ska snart börja arbeta lite med Crafty. 

En annan sak jag undrar över, släckte ni alla lampor i går kväll i en timme? Jag gjorde faktiskt det. Sitter och slumläser aftonbladet och kollar på bilder från olika ställen i världen där de stängde av alla lampor. Tycker det är lite heftigt att världen gick samman så här. Kan vi inte börja gå samman oftare i olika saker? Jag vet inte, förslagsvis sluta ha krig i några år?

Lämna en kommentar

Filed under Webb

Kommentera

