Kamera jag vill ha!

dyka

Jag är en person som älskar att dyka. Blir som ett barn när jag kommer under vattenytan. Bilden här över är från när jag förra året var och dök på Cypern. Då skulle jag verkligen ha velat ha den här kameran som jag nu kommer berätta om. 

Sanyos nya vattentäta videokamera klarar av att filma i HD-upplösning om 720p. Det man filmar lagras på SDHC-kort och man kan även ta stillbilder med kameran som då har en upplösning på två megapixlar. Man kan vara under vatten i en timma med kameran, maxdjupet är tre meter. Gaha, jag vill ha! Klicka på länken här udner för att läsa mer om kameran samt se lite bilder på den.

us.sanyo.com

Lämna en kommentar

Filed under Nöje, Vardaglig

Kommentera

