Blev en biokväll

Blev en mycket bra dag. Varit hos Camillas mor och druckit kaffe och träffat hennes minsta lillebror för första gången. En mycket glad och trevlig prick som jag ska spela lite fotboll med i sommar. Fan, han fick mig sugen på att börja med fotbollen igen.

Senare på kvällen gick vi och tog en öl och såg på bio. FIlmen vi såg var nya Fast and Furious. Det var inte bortslängda pengar, men kanske inget jag vill rekomendera er att se. Sedan att personen bredvid mig (nu pratar jag ej om min flickvän) satt och luktade svett samt de bakom oss satt och pratade hela filmen…. Gjorde ju inte saken bättre. Nu när vi kom hem så fungerar inte teven. Jippie!

Lämna en kommentar

Filed under Film, Nöje, Vardaglig

Kommentera

