Hur har aftonbladet.se lyckats så bra?

Den 16 april har du chansen att ta del av Aftonbladet.se:s framgångsrecept. Då bjuder designbyrån A4 in till frukostföredrag på webbtema. A4 lovar att Marianne Schvarcz som har varit utvecklingschef på Aftonbladet.se i åtta år och är numera webbprojektledare kommer att dela med sig av ”de framgångsfaktorer som ligger bakom Sveriges mest lönsamma sajt”.

Frukosten serveras klockan 8.00 och föredraget börjar 8.30. 100 kronor kostar kalaset som äger rum hos A4 på Bondegatan 21 i Stockholm. Jag tror faktiskt att jag kommer åka in på det här mötet.

Anmäler dig gör du på www.a4.se

Annonser

2 kommentarer

Filed under Nöje, Vardaglig, Webb

2 responses to “Hur har aftonbladet.se lyckats så bra?

  1. .dE

    Låter som en bra idé.
    Aftonbladet är en hemsk sida, och en sylvass nål i ögat, för framgångslik är den likväl.

    Där kan man nog lära sig ett och annat.

  2. Alexander M J

    Ja, jag gillar ej upplägget eller designen… Men något rätt gör de.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s