Möt Jane Timglas, en av Craftys bloggerskor

jane

Det här är Jane Timglas. Hon är en av de 10 som jag har valt ut för att blogga på Crafty. Jag bad Jane att hon skulle skriva en kort text om sig själv, här under har ni den texten:

Vem är den här tjejen som helt plötsligt dök upp, from the middle of nowhere, på alla vimmel bilder? Vem är hon vars efternamn fick människor att höja på ögonbrynen..? Vem är den där tjejen som alltid lyckades ha en drink i handen & spåra på stureplans alla nattklubbar ? Har hon en Timglasformad kropp eller whats the deal !?!
 
Detta är något som många har tagit sig en funderare på , vem är Jane Timglas.. Så småning om kommer ni att få lära känna den, tankespridda, rastlösa, toknördiga tjejen som alltid inleder allt med ett larvigt léende.. Så småning om kmr ni få lära känna mig, Jane Timglas. Resande från nattklubb till nattklubb, från stad till stad, från land till land.. Endast för att upprätthålla begäret på ngt mer, ngt utöver det vanliga..
 
Hang in there, min blogg kmr inom kort ..

Då kmr ni få svar på alla era frågor & mkt mer.

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Möt Jane Timglas, en av Craftys bloggerskor

  1. Krille

    Kan knappt bärga mig tills jag får veta alla smaskiga detaljer ;-)

Kommentera

