Bra start på dagen!

Nu så sitter jag på tåget på väg hem till Camilla. Har hunnit med ganska så mycket i dag, har varit och handlat kläder med lillebror på Täby Centrum. Jag hittade en tröja och ett par brallor som jag är mycket nöjd med. 

Vet inte om många av er låg bakis i morse och missade att det faktiskt snöade i morse. Dock svårt att tro nu med tanke på att det är varmt och soligt ute nu.

 Jag tycker att det är intressant att ju mer jag åker tåg, ju mer älskar jag det. GIllar att sätta mig till rätta i stolen, fälla när bordet framför mig och ta fram datorn och börja surfa runt, skriva ett blogginlägg eller kanske prata lite på msn. Får oftast mest gjort även på tåget, om jag sitter och arbetar. Skulle faktiskt kuna tänka mig att alltid sitta och arbeta på ett tåg. Man borde kanske försöka skaffa sig ett kontor på ett tåg, hehe.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

