Ut och springa

Börjar direkt med att önska alla en god morgon. Har varit lite dålig på att skriva här i blogge nu under några dagar, vilket beror på farmors bortgång. Men nu ska jag ta tag i bloggen igen. 

Sitter just nu i mina springkläder och ska snart ut och spring ca 7 km här i Alingsås. Camilla sitter mitt emot mig med sin dator och äter frukost och ska snart gå iväg till jobbet. På tal om jobb, på måndag börjar jag mitt nya jobb på företaget 3.

Sedan halkar vi in på något tråkigt som avslutning på det här blogginlägget, och det är att den 8 maj är det nu sagt att begravningen av farmor kommer vara. Usch, ser ej fram emot det.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

