Dagen än så länge…

no19

Dagen startar med att jag åker in med Camillas ena katt till veterinären för att ta bort stygnen från ena höften. Sedan går jag ner på stan och letar reda på en frisörsalong. Måste säga att jag hittade ett mycket bra ställe. Jag kliver in, sätter mig ner och väntar, då det är ett drop in. Direkt kommer en fröken fram och frågar om jag vill ha kaffe medans jag väntar. Så där sitter jag, dricker mitt kaffe och njuter av den fina lokalen och det trevlig vädret som är utanför fönstret. Sedan blir jag efter ca 20 minuter inkallad och blir klippt av en mycket trevlig och duktig  kvinna. Tycker det är så skönt när man får en frisörska som det är lätt att prata med som verkligen är trevlig. Har på tok för många gånger råkat ut för frisörer och frisörskor som har varit dåliga på att klippa, samt haft en attityd som jag ej klarar av. Skönt att veta vart jag från och med nu skall klippa mig i framtiden. 

I skrivandes stund sitter jag på mitt vanliga fik här i Alingsås och äter min lunch och skriver detta blogginlägg. Tänkte jag skulle gå och kolla på lite kläder sedan. Camilla skall på tjejmiddag direkt efter jobbet, så får se vad jag hittar på i kväll. Förslag p åvad som finns att göra i Alingsås i kväll, eller kanske Göteborg? Släng iväg ett mail till mig på : alexander.jansson@crafty.se eller skriv förslaget här som en kommentar.

2 kommentarer

Filed under Vardaglig

2 responses to “Dagen än så länge…

  1. Planerar du på att flytta dit?

Kommentera

