Underbar dag!

Jag sitter just nu nere vid ån här i Alingsås och njuter av det underbara vädret. Det är som att det är sommar. Har tidigare i dag varit och handlat lite kläder på MQ som hade vår-rea. Hittade lite snyggt. Har även passat på att fika med två vänner och sedan handlat lite vin och öl till kvällen, funderar på att kanske grilla. 

För övrigt så tänkte jag att vi skulle prata lite om det här fenomenet som blir när alla får lön. För det är verkligen som om att alla får för sig att handla bort allt så fort de får in lönen. Det går knappt att ta sig fram här på stan. Otroligt många går runt med barnvagnar, det känns som att alla har skaffat barn nu på en och samma gång. De tar upp hela gångarna i centrum. Känns som man sitter fast i bilköerna i stockholm och att man försöker se en glipa för att kunna köra om. Men så fort man ser en glipa så kommer en annan och täpper till den. Önskar jag hade en tuta. Nå ja, nu sitter jag ute i det fria och får kanske lite färg. 

Nu ska jag försöka sätta mig och få två visitkort gjorda till en kund. Sedan blir det till att fortsätta på en annan kunds hemsida.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

