på x2000 på väg hem

Sitter i skrivandes stund på x2000 på väg hem till Stockholm. I morgon börjar jag på mitt nya jobb på 3, vilket känns både bra och dåligt. Känner att jag är lite för feg att enbart leva på mina två egna företag, ännu. Så det är skönt att ha ett fast jobb och driva företagen på sidan av. Men sedan i framtiden när jag har samlat lite mod så skall jag helt klart se till att enbart sattsa på mina egna företag. Älskar för övrigt att åka x2000 av de två simpla sakerna att det går fort och att det finns strömutag på dem. Varför har inte de vanliga tågen det för?

När jag kommer fram till Stockholm så står far min och möter upp mig, skall ta en lunch med honom. Var länge sedan jag träffade honom nu. Sedan i kväll blir det middag hos mor med lillebror och mor, då så klart. Länge sedan jag träffade dem också. Hoppas även att min bil är hel nu efter att lillebror Robin har lånat den under tiden jag har varit i Alingsås. 

Nästa helg blir det troligen till at åka ut i skärgården för första gången det här året. Hoppas det blir lika bra väder som det har varit den här helgen, då kommer det bli helt underbart. Gaha, vill ha sommar nu och kunna åka ut och segla! 

En annan sak som precis slog mig är att jag måste hinna köpa en kostym till farmors begravning nu den 8 maj. Nej, jag ser verkligen ej fram emot den begravningen.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

