Trååååk!

Ja, jag kan ej beskriva min dag än så längee så mycket annorlunda än ”tråååk”. Sitter instängd på jobbet medans det är så där jättefint väder utanför. Dock han jag ta en lunch nere vid havet med far min, vilket var mycket trevligt.

Men gaha, nu vill jag bara sluta för dagen, åka hem och lägga mig i soffan och se på Robinson. Kanske att jag även går upp och tar någon öl senare, men vi får se. Trött.

Kan ni inte tipsa om lite bra bloggar som jag kan gå in och läsa i dag udner dagen? Eller andra sidor. Maila mig på alexander.m.jansson@gmail.com eller skriv tipset här som kommentar.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

