Bokade precis resan hem

sas

Aldrig kul att åka från Alingsås, men jobba måste man ju göra. Så bokade precis flygresan hem till i morgon. Vid 8.20 går planet, så håll tummarna att det itne störtar nu. Nej men jag gillar faktiskt att flyga… Och sedan att planet kostar samma pris som tåg är ju fruktansvärt bra. Resan med plan går under en timme. 

Nej, nu ska jag allt se till att ta en duch och sedan gå ner på stan och sätta mig på mitt fik och få lite jobb gjort med en hemsida till enkund. Måste även förmedla det att jagvar redigt sliten i går efter utgången i Göteborg. Ha ha, sov bort halva dagen. Inte likt mig, men det händer väll alla någon gång. Dock inte mått så dåligt att jag har spytt, utan det var mer att jag var otorligt trött. Men för de som känner mig vet att jag aldrig blir bakis… Så detta var något nytt för mig. 

Hm, undrar om jag inte ska gå ner och försöka klippa mig i dag också, ser ju inte klok ut i håret. Inte resten heller, för den delen. Ha ha, har ju tydligen en prick på näsan som ej vill försvinna, vet ej vad det är. Haft den i flera år. Camilla är alltid på mig och retas mig för den, ha ha. Hm, operera bort?

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

