Blev en lång och tung löprunda i morse

Gick ute lite för hårt i morse. Tog en runda på ca 6 km och bestämde mig direkt för att försöka hålla ett ganksa så högt tempo, vilket jag även gjorde hela rundan. Men när jag väl kom hem till min lägehet så föll jag pladask ner på golvet. Kändes som huvudet skulle explodera och att hjärtat skulle hoppa rakt ut från mitt bröst. Men vet ni vad det djävligaste är? Jo, att i morgon bitti skall ja göra exakt samma sak igen. Och för övrigt har jag bokat tvättstugan på torsdag morgon kl 07.00. Ha ha, ja så har min morgon varit fram tills nu, och just nu så sitter jag med datorn på bussen och skriver dessa rader och skall sedan arbeta fram till 20.15 i kväll. 

Tänkte jag skulle avsluta den här texten med att tipsa om en liten rolig sida som heter Wordnik. Wordnik är en site där vi kan söka på ord och dess betydelse. Tänk Wikipedia fast för enbart ord. 

http://www.wordnik.com/ 

Lämna en kommentar

Filed under Nöje, Vardaglig, Webb

Kommentera

