Hemma igen…

20090612331

Fast vill ju bara tillbaks… Har precis kommit hem, landade vid ca 08.10 på Arlanda och blev sedan hämtad därifrån av min otroligt snälla mor som körde hem mig. Nu sitter jag i soffan och skriver några rader här i bloggen. På bilden här över ser ni mig, Camilla och henens bror, Kenny. Kan ju hoppa på att berätta lite om helgen. Var potatisfestivalen i helgen i Alingsås, som vi så klart besökte. Sedan var höjdpunkten på lördagskvällen när vi gick på en 25årsdag/inflyttningsfest. Så otroligt trevliga, roliga människor där borta på andra sidan Sverige. Ser otorligt mycket fram emot den dagen jag flyttar dig.

Sedan har jag och Camilla börjat att kolla på lite resor till Solen nu när vi båda går på semestern vecka 28. Gaha, vill åka utomlands nu! Framförallt när man suttit i 40 minuter på Arlanda och väntat på att mor skulle komma och hämta mig… Det var grått och tråkigt samt att det bara öste ned… Klart man blir ännu mer sugen då att sätta sig på ett plan till utlandet.

Nej, nu ska jag bädda ner mig i soffan, se på film och bara ta det lugnt lite innan jag ska sova.. .Ska upp vid 5 i morgon bitti.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

