Kvällen

Har gjort mig en god sallad som jag precis har fått i mig. Har sprungit i skytteltrafik mellan lägenheten och tvättstugan. Och innan dess så har jag även lyckats låsa mig ute när jag gick och bokade tvättstugan. Så var tvungen att sätta mgi i bilen och åka till min mor som bor utanför Norrtälje för att hämta min extranyckel. Nu så har jag även precis gjort om min bloggs design lite, som ni kanske kan se. Har även gjort om Janes blogg lite.

Nu ska jag stryka lite kläder och sedan lägga mig i sängen och se på lite film innan det är tid att sova. God natt till er!

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

