Tid att sova

20090618_facebookSka nu bädda ner mig i sängen. Älskar att höra hur regnet smattrar mot mitt fönster. Ska upp tidigt, stryka, packa väskan och sedan sätta mig i bilen till jobbet. Efter jobbet åker jag till Camilla i Alingsås och är där under helgen.

Åkte till mor i dag direkt när jag kom hem från jobbet. Blev en god middag. Träffar ju henne inte nu under midsommar, så passade p åatt ha en lite tidig midsommarmiddag. Bilden ni ser här till vänster är från bilen på väg till min mor i dag då.

Nu kryper jag ned i sängen. God natt!

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

