En underbar dag på Liseberg

liseberg09_1
Jag och min Camilla.

I går åkte jag och Camilla tidigt in till Göteborg för att möta upp några vänner och gå in på Liseberg. Blev en otroligt lyckad dag. Ni vet, så där bra att vid halv tio, när det bara är trettio minuter kvar så undrar man vart tiden tog vägen.

Här under finner ni lite bilder från gårdagen.

liseberg09_2
Flickvännen i kön. Sötaste minen!

liseberg09_3
Robban och jag vid ett av spelen som jag var klart sämst på!

liseberg09_4
Roligt!

liseberg09_5
Camilla och jag… Otroligt sexiga i dessa 3d-glasögon…. NOT!

liseberg09_6
Mer 3d-glasögon.

liseberg09_7
Sandra med sin nalle som Robban vann till henne.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

