Lyssna på den här!

En polare till mig har gjort en låt som jag tänkte tipsa om här på bloggen. Ni kan även ladda ner den. Dock är det så att låten inte är helt klar, så det här är en ”förhandslyssning”.

Så här säger ben om låten : Stay here skrev jag pga min Bror Marcus och min mor Maria gick bort. Det är en låt tillägnat åt 2 älskade och saknade själar.

Text och musik samt producerat av: Ben koistinen

Musik: Kim Utas, har även Mixat låten, och ligger bakom inspelningen av Stay here.

Sång: Peter Krafft, spelar i bandet Royal modesty finns att lyssna på Spotify.

Klicka HÄR för att ladda ner låten.

Lämna en kommentar

Filed under Nöje

Kommentera

