Söndag, varför söndag!

Söndagar är för mig en ond dag, dagen innan man måste sätta sig i bilen till jobbet igen. Varför måste vi jobba för?! Blir så förbannad. Sitter just nu så bra i soffan hemma hos Camilla, tar det lugnt, njuter och mår bra. Men i morgon bitti, tidigt, vid ca 5, så ska jag sätta mig i bilen till kontoret och arbeta igen… Usch.

Jobbsökandet i Göteborg fortsätter, så hör gärna av dig till mig om du har någon kontakt på jobb till mig i Göteborgstrakterna. Vill slippa åka från Camilla på måndagsmornarna. Maila mig på : alexander.jansson@crafty.se

Nej, nu ska jag ta en dusch, sedan ska jag ner på stan och sätta mig på mitt fik med datorn och kolla om det finns något intressant jobb att söka här.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

