Nu flyttar jag till Sveriges baksida

I dag sa jag upp mig på mitt jobb på 3. Och om en månad börjar jag på mitt nya i Göteborg. Varför flyttar jag till baksidan, kanske ni undrar. Om ni känner mig eller läser bloggen så vet ni svaret. Men för er andra kan jag berätta att jag har under 9 månader nu pendlat till Göteborg på helgerna, pga att jag har min flickvän där. Nu är jag trött på pendlandet. Så nu ska Camilla och jag bli sambos.

En stor förändring kommer det bli i mitt liv, men det är något jag känner att jag ser fram emot. Kommer om en månad byta telefonnummer, då mitt företagsnummer så klart lämnas tillbaks när jag slutar på 3. Men jag kommer skicka ut mitt nya nummer till alla på min telefonlista, så ni kommer få det nya.

3 kommentarer

Filed under Vardaglig

3 responses to “Nu flyttar jag till Sveriges baksida

  1. Camilla

    Framsida menar du la?! ;)

  2. andersalbihn

    Jag måste säga att jag är helt inne på Camillas linje… ;)

  3. Alexander M J

    Ha ha, tyvärr babe… Göteborg är baksidan :-)

Kommentera

