Jag har världens bästa flickvän

Kom hem till Camilla (som snart även blir mitt hem), och där så stod maten färdig. Efter maten blev det soffmys och plötsligt så slängs två paket fram på mitt bröst. Varför får jag dem här, frågar jag Camilla som leer så där stort som bara hon kan göra och säger att det är en inflyttningspressent samt ett grattis till jobbet i Göteborg. Jag öppnar det första paketet, och där i ligger ett par fina strumpor. Det roliga i det här är att jag har alltid ett hål i mina strumpor. Ja, jag har verkligen alltid ett hål i mina strumpor, även om de är helt nya så går de sönder direkt. Tror jag är världsmästare i att ha sönder strumpor… Men hur som helst så var det så att första gången jag var hos Camilla så såg hon att jag hade ett hål i strumpan och sa då att hon skulle ge mig ett par strumpor…. Nu fick jag dem. Men det räckte inte, utan jag fick även ett pressentkort på MQ av Camilla. Älskar Dig, Camilla!

Nu ska jag mysa ner mig själv i soffa nmed Camilla igen. Önskar er alla en myket trevlig kväll, så ses vi i morgon igen!

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

