Så sitter man på bussen på väg hem från jobbet

Blir så jäkla sent när man arbetar de här sena veckorna. Bussarna och tunnelbanan går inte lika ofta, så hemresan tar lätt två timmar. Men nu så sitter jag äntligen på bussen på väg hem. Seg dag, har det också varit.

Men hur som haver så är jag ledig på fredag, så det är bara två arbetsdagar kvar nu. Sedan väntar 4 lediga dagar. På fredag kommer även Camilla till mig, vilket skall bli oerhört kul Blir väll till att börja packa lite inför min flytt till Alingsås/Göteborg.

Sedan så kan jag berätta att Jane ringde nyligen också. Hon har det lite tuft just nu, därför hennes blogg har blivit lite lidande, för er som undrar varför den har varit så dåligt updpaterad. Men hon säger att det skall bli ändring på det nu, så kolla in hennes blogg på janetimglas.crafty.se.

För övrigt är det jättekul att så många hör av sig och vill börja blogga här på Crafty. Dock tänker jag bara ta in två denna gång. Än så länge har jag ej bestämt mig för vilka det blir, så fortsätt att höra av er om ni vill få er blogg här på Crafty. Maila till alexander.jansson@crafty.se.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

