Dagen började på gymmet

Ända fördelen med de här veckorna då man börjar att arbeta vid 11.30 är att man hinner åka till gymmet på morgonen. Så dit åkte jag i morse och körde en timme. Nu sitter jag på bussen på väg till jobbet, utanför fönstret så öser regnet ner. Usch!

Funderar för övrigt på att skaffa mig Iphone. Inte helt bestämt mig ännu, men anar att det kommer bli så. Får se om 3 veckor, för det är då jag slutar på 3 och blir då så klart av med min jobbtelefon.

Ne, nu så börjar jag åter igen närma mig Danderyds sjukhus där jag skall hoppa på tunnelbanan. Så jag önskar er nu alla en trevlig dag, så ses vi senare.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

