Vad har än så länge hänt?

Som vanligt så sitter jag nu i bussen på väg till jobbet och bloggar. Innan dess har ja varit och gymmat, fasten det egentligen var planerat att bara ta en sovmorgon. Fick efter det ett samtal från Camilla som gjorde mig glad. Hon gör mig visserligen alltid glad när hon ringer… Jäkla kvinna.

Men för att hoppa till det jag egentligen hade tänkt prata om nu. Jag tycker det är jättekul att så många har skickat in och vill få börja blogga för Crafty. Jag måste dock skriva det att jag kan ej komma kunna svara på alla mail, så var ej arg om du ej får något svar. Jag kommer om ca en vecka välja ut två bloggare. Så än så länge finns det fortfarande tid att skicka in ansökningar. Nästa vecka drar åter igen arbetet med Crafty igång, vilket innebär att om du får din blogg publicerad här så flyttas den sedan över till Crafty Magazine också.

Attans, mycket saker på gång nu… Flytt till sveriges baksida samt Crafty. Mm, saker händer här i livet.

2 kommentarer

Filed under Vardaglig

2 responses to “Vad har än så länge hänt?

  1. Camilla

    Sveriges baksida?! Jag trodde det va till Alingsås du skulle flytta. ;)

  2. Alexander M J

    Samma sak ju, babe ;-)

Kommentera

