Paniken har lagt sig

Det har varit en jättejobbig helg. Har fått panik över att flytta till Alingsås. Paniken ligger ju i att lämna sitt hem, sin familj och vänner. Samt lämna sitt jobb som man faktiskt trivs med samt har mycket bra kollegor. Sedan så trivs jag inte så bra i Alingsås/Göteborg.

Så i helgen var jag otroligt fundersam om jag skulle flytta eller ej. Men efter samtal i dag med min chef så lugnade jag ner mig mycket. Otroligt bra chef man har som tar sig tid att sätta sig och prata. Pratade om att fungerar det inte i Göteborg så är jag alltid välkommen tillbaks till mitt gamla jobb på 3. Vilket var otroligt skönt.

Så nu är beslutet taget att jag skall hyra ut min lägenhet, med möbler och allt. Så provar jag några månader i Göteborg… Fungerar det inte så flyttarj ag bara hem igen. Känns som jag har tagit rätt beslut. Kommer vara jobbigt så klart att flytta… Men som sagt, fungerar det itne så flyttarj ag bara tillbaks.

3 kommentarer

Filed under Vardaglig

3 responses to “Paniken har lagt sig

  1. Härligt att se dig igång med bloggen igen. Vägen är inte längre bort än vad den är tillbaka.

  2. Jocke

    såg att du hade en öm punkt för klockor och tycker du borde kolla in denna sida
    http://www.scandinavianwatch.se/

  3. Tim

    ja alex intressant att du flyttar till göteborg. mitt flyttlast går 1 oktober till göteborg. arbetslös men lycklig så att säga haha =) längesen vid hördes av =) /Tim R

Kommentera

