Så sitter man på x2000… igen!

Dock måste jag säga att jag trivs med att åka detta tåg. Går fort och man sitter bekvämt samt med datorn flyger tiden förbi. Får för övrigt mycket gjort när jag sitter på tåget.

Sitter även och funderar mycket och så när jag sitter på tåget. Kommer fram till mycket. Det jag har kommit fram till just nu är att jag har oerhört bra vänner. Många vet att jag tycker det är jobbigt att flytta från Norrtälje/Stockholm och hör varje dag av sig, frågar hur jag mår med mera. Och alla säger att de kommer ofta komma och hälsa på mig. Detta är saker som uppskattas mycket. Otroligt glad att jag har alla mina vänner, ni skall alla ha ett stort tack! Och även om jag ej träffar er alla varje dag så betyder ni alla lika mycket för mig!

2 kommentarer

Filed under Vardaglig

2 responses to “Så sitter man på x2000… igen!

  1. janetimglas

    Fin du är .. förlåt för min plötsliga kräksjukodm .. har tyyp vaknat till liv nu .. kramar

  2. Det kommer gå fort för dig att kunna åka hem. Men det klart att det är jobbigt,
    u har ju allt i Norrtälje/Stockholm. Men Göteborg är en go stad ;)

Kommentera

