Precis klippt mig

klipptharet

Blev en spontanklippning i dag. Gick runt på stan och njöt av det vackra vädret. Så gick jag förbi stället där jag brukar klippa mig, ser att det är lite folk som sitter på drop in-sidan. Men kliver in och kollar hur lång tid de räknar med att man skall få sitta och vänta. ”Du kan komma och sätta dig direkt om du vill”, säger tjejen jag frågar. Varför detta? Pga att de andra som satt och väntade hade någon specifik person de ville bli klippt av. Så jag sätter mig och blir klippt av en mycket bra person! Så pass bra  att numera kommer jag bara klippa mig av henne.

Hoppas ni också tyckte det blev bra.

3 kommentarer

Filed under Vardaglig

3 responses to “Precis klippt mig

  1. idabjorkman

    veery good veery good

  2. Stiligt, ännu stiligare om man kunde få se ett leende :)

  3. Alexander M J

    Skall se om jag kan fixa ett leende.

Kommentera

