Äntligen får Göteborg 08 som riktnummer!

Attans, i dag är en sådan där dag man verkligen inte vill jobba. Sovmorgon, vilket innebär att man jobbar sent… Vilket är galet jobbigt. Sedan så är det underbart väder ute, verkligen sommarvärme! Vilket ännu mer gör att man inte vill sitta inne och jobba i dag. Men så är det, jobba måste man.

Drömt massa konstiga drömmar om jobbet har jag också. Har bråkat med nästan alla olika kollegor i drömmen. Känns jättekonstigt att åka dit i dag. Ha ha, börjar nog bli lite galen.

Från det ena till det andra så sitter jag just nu även och pratar med lite gymnasieklasskompisar på Facebook. Visar sig att de flesta från skolan har flyttat till Göteborg. Så jag blir inte ensammen där borta.

Och den sista saken, jag har som ni vet köpt en Iphone och täcknat nytt abonnemang. Köpte då även med ett hemnummer som kopplas till mobilen. Så nu kan alla ringa ett 08a nummer till mig i göteborg! Äntligen, Göteborg blir 08!

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

