På onsdag bjuder jag på bio!

postr_l

Right-click here to download pictures. To help protect your privacy, Outlook prevented automatic download of this picture from the Internet. 2 tim 9 min
Right-click here to download pictures. To help protect your privacy, Outlook prevented automatic download of this picture from the Internet. 15 år

Tid och biograf:

onsdag 23/9, kl 21:15
Rigoletto salong 1
Stockholm
 
Valda platser:
Balkong, Rad 1, Plats 630-631
 
 Tävling
Bäst redovisning till varför just DU skall få följa med vinner! Antingen skriver du här under som kommentar eller maila din redovisning till :
 

 

1 kommentar

Filed under Vardaglig

One response to “På onsdag bjuder jag på bio!

  1. .dE

    Var ju sålängesen vi sågs Crafty! :) Bra läge att catcha up lite? Kanske snacka lite nya samarbetsmöjligheter? Jag lämnar ju mitt jobb i början på november…

Kommentera

