Testar livet som Göteborgare

Jag sitter i skrivandesstund på pendeltåget till nya jobbet i Göteborg. Har som tidigare nämnt bestämt mig för att testa livet som Göteborgare, så nu bor jag här. Men jag har bara hyrt ut min lägenhet, med möbler o allt. Så skulle jag ej trivas här så flyttar jag bara hem igen. Har turen att även vara välkommen tillbaka på mitt gamla jobb på 3, om jag ej trivs här. Men som sagt, kan även bli jäkligt bra.

Dock har jag sovit väldigt dåligt i natt, samt är förkyld. Kanske kunde ha haft lite bättre förutsättningar första dagen på jobbet, men icke. Men det går nog bra i alla fall.

Ja, det har varit dåligt med uppdateringar på bloggen, detta beror på att jag har varit sjuk, samt att jag har haft mycket med flytten o göra. Men nu kan ni räkna med mycket inlägg igen. Önskar er alla en god morgon.

1 kommentar

Filed under Vardaglig

One response to “Testar livet som Göteborgare

  1. Hoppas du trivs och att allt går bra för dig. Vad är det för jobb du har nu? krya på dig

Kommentera

