Onsdag i Göteborg

God morgon på er alla! Sitter nu dag tre på pendeln till jobbet i Göteborg. Men blir bara någon timmes jobb, sedan så ska jag ner på stan, handla lite kläder o bara lära känna Göteborg lite bättre. Efter det ska jag hem till en polare o se lite film o bara ”tjöta” lite. Sedan blir det till att åka hem och packa upp mitt liv som än så länge står i flyttlådor i bilen.

Nu ska jag slå på en film, luta mig bakåt lite och slappna av innan jobbet drar i gång. Fler inlägg är jag övertygad kommer att komma under dagen.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

