Då kör vi igen

Åter igen sitter jag nu på tåget till jobbet. Känns skönt att äntligen vara frisk igen, spyr på att bara ligga still hemma. Dock är det lite rethosta kvar o rinner lite från näsan, men det kan jag leva med.

För att byta ämne så har det här på baksidan av sverige ösregnat i natt. Fick parkera bilen i en stor pöl och krypa ut på passagerardörren för att därifrån kunna hoppa till torr mark. Men nu så skiner solen, vilket är oerhört mysigt.

Nu ska jag luta mig bakåt och se på en film. Ha det bäst!

2 kommentarer

Filed under Vardaglig

2 responses to “Då kör vi igen

  1. Haha, jag hade velat se dig krypa ut genom passagerardorren, det hade gjort min dag :)

  2. mia

    vilken bortskämd citykille du är, vem har dött av lite vatten på tårna?! :p

Kommentera

