Fredagen blev mycket bra

Hade sovmorgon i går. Började jobba först vid 12. Tog även bilen för första gången till jobbet i går, vilket visade sig vara ett mycket bra beslut, berättar mer om det snart. Jobbet gick mycket bra och var riktigt roligt i går. Nu är jag ledig i 4 dagar, vilket inte alls är fel, behöver lite ledig tid för att komma i form i min nya stad. Men för att åter komma till varför det var så bra att jag tog bilen i går. På vägen hem från jobbet så ringer jag Robban, en kollega, för att kolla hur läget är på hans semester (han har en vecka ledigt, börjar på måndag igen). Så bjuder han och hans flickvän, Sandra, hem mig. Vilket var helt perfekt, för Camilla var ute och åt med tjejerna på hennes jobb. Blev en mycket trevlig kväll med Robbans specialpizza/macka, Xbox, tv och trevligt sällskap.

Snart ska jag hema Camilla från jobbet och åka med henne till matbutiken så hon får handla lite gott för kvällen, för hon kommer får sitta hemma ensammen i kväll, jag ska på middag med några av grabbarna från jobbet, samt så klart se fotbollen på tv.

Nu ska jag fixa lite här hemma. Önskar er alla en trevlig kväll!

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

