Mycket bra lördag!

Ni som läste min blogg i går vet att jag var i går kväll och åt middag med några vänner och såg fotbollen… Ja, ni vet nog alla hur matchen gick för Sverige… Fy fan!

I dag har jag verkligen inte gjort något, har faktiskt sovit bort det mesta av dagen. Snart skall jag bädda ner mig i soffan och se på film. Blev även precis bokat att i morgon så skall Camilla och hennes kompis Sandra träffas, så då passar jag och Robban på at sticka in på bio i stan. Robban är för den delen tillsammans med Sandra. Så det är perfekt när man har en polare som har en flickvän som är kompis med min, blir så praktiskt. Ne, nu skall jag som sagt bädda ner mig i soffan. Ha det gött!

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

