Vart är stressen!?

En sak jag saknar med Stockholm är faktiskt alla människor, stressen. Låter kanske konstigt, men allt är så lugnt här i Göteborg, vilket gör mig stressad. Här under ser ni en bild jag nu tog på torget utanför Centralstationen, inte mycket folk.

En annan sak jag saknar är mina vänner hemma. Så fort jag har kommit in i allt här lite mer så ska jag oftare åka hem o hälsa på.

Sedan så ska jag citera min gode vän Robban som kläcker ur sig den här kommentaren i går : Göteborg är alltid kallare än Stockholm pga att det ligger så nära vatten.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

