Hitta ett stort fel på bilden!

Jag är ledig i dag, Ligger fortfarande kvar i sängen. Camilla ska dock jobba och springer runt i lägenheten och fixar sig. ”Alexander, kom och kolla!”- ropar Camilla till mig från vardagsrummet. När jag kommer dit så ser jag hur Camilla står och blänger ut genom fönstret. Jag tittar ut och blir lika häpen jag. Utanför fönstret så faller snön ner.

Men nu lämnar vi snöpratet och pratar om lite andra saker. I onsdags bloggade jag ej pga att jag ej hade tiden, vi gick direkt efter jobbet ut och tog några öl i Göteborg. mycket trevligt och är något vi skall göra med jobbet minst varannan vecka. I går var jag en heldag på jobbet. 09.30 till 23.00, klart jag fortfarande faktiskt får ligga kvar i sängen i dag. Jobbar hela helgen, så ska njuta av denna dagen, kanske byta till vinterdäcken på bilen.

1 kommentar

Filed under Vardaglig

One response to “Hitta ett stort fel på bilden!

  1. mia

    Haha, kallar du det där snö?? I helgen pistas första backarna och liftarna öppnar :p (dock ej hela åre utan ett ställe bara..)

Kommentera

