Två jäkla bra dagar

Haft två jäkla bra dagar nu. I går flöt det på ganska så bra på jobbet, vilket fick dagen att flyta på. Sedan så skulle ju Camilla och Sandra på någon tjejmiddag, så Robban o jag passade på att dra ner på stan efter jobbet. Satte oss på en bra restaurang och åt och jag överdriver inte när jag säger att vi var omringade av tjejer. Ja, vi var nog de enda killarna där inne. Varför? Jo, Ladies night var i stan. hur som haver så hade vi sedan planerat att dra på bio och se Gamer, men den filmen hade tydligen utgått. Så det blev till att se filmen Upp i 3D. fy fan va bra den filmen var!

I dag drog jag, Camilla, Sandra o Robban ut på middag efter jobbet. Mycket skratt och trevliga samtal, mer sådana här kvällar. För övrigt så drar vi fyra även upp till Stockholm nästa helg. Ny ska det sovas. God natt!

2 kommentarer

Filed under Vardaglig

2 responses to “Två jäkla bra dagar

  1. mia

    Vad bra att det äntligen låter som om du börjar trivas!! :) Bra där att ni har ett till par att spendera tid med ;) Ni kan väl dra upp hit till Åre nån weekend också tycker jag :)!

  2. Alexander. när skulle jag få börja blogga här då? Du har fortfarande inte addat mig på msn.

Kommentera

