Nu börjar det igen

Jag börjar direkt med att be om ursäkt för att det är så dåligt med uppdateringar på bloggen. Detta har berott på att jag har arbetat på tok för mycket. I dag åkte jag hem från jobbet efter två timmar, kroppen sa ifrån.

Så ligger hemma i soffan nu, tänkte jag kunde passa på att skriva några rader. Och ja, det ska bli mer inlägg i bloggen från och med nu.

Var föresten på bio i går. Såg den nya 3D-filmen, En julsaga. Fan va ballt det är med 3D. Kommer aldrig se en vanlig film på bio igen. Måste från och med nu bara vara filmer där man tar på sig 3D-glasögon. Nästa film som jag vill se är Avatar. Sök om den på Youtube!

Har föresten börjat kolla på en ny bil, ni ser den på bild här. Liten och mycket rolig!

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

