God morgon

God morgon på er! Eller god och god, jag är fortfarande irriterad över att jag i går kväll inte fick igång min Blue-Ray. Kommer sitta med det i dag när jag kommer hem från jobbet. På tal om jobbet, måste gå upp nu och åka till jobbet. Ska sitta i möte hela dagen.

Måste även försöka hinna packa lite, reser ju hem på fredag morgon till Norrtälje/Stockholm. Så på fredag tycker jag att ni alla som bor i Norrtälje eller Stockholm ska ut o parta med mig, så firar vi min lillebror som fyller år.

1 kommentar

Filed under Vardaglig

One response to “God morgon

  1. Mr.Merchandiser

    Freddan här……
    Du vet vem jag är hoppas jag. Den där snubben i den nästan overkligt stiliga snorgröna tröjan som stegade runt ute i sisjön med en ganska meningslös uppsyn.

    Maila mig…..Jag blev jävligt intresserad av det vi samtalade om….

    Mvh Freddan

Kommentera

