Ligger bakis i lillebrors soffa

I skrivandes stund ligger jag i min lillebrors soffa, bakis och halvt död.

Hur hamnade jag där? Jo, kl 08.00 gick jag upp i Alingsås/Göteborg, slängde i mig lite frukost och satte mig i bilen hem mot Norrtälje/Stockholm. Fyra timmar och ett antal brott mot hastighetslagen senare så är jag hemma hos bror. Vi snackar lite skit och slår senare på en film. Tar 20 minuter så ligger jag i ena hörnet av soffan och sover. Någon timma senare så väcker min bror mig. Då är det tid att göra sig i ordning och gå ner på stan och äta middag o ta några öl.

Ca 12 öl, 5 olika drinkar, sprungit runt på hotell och planerat nyår (inget jag rekomenderar att göra på fyllan), 4 shots och lite vin senare så hamnar lillebror och jag på en nattklubb. Uj uj uj uj! Och nu ligger man bakis i lillebrors soffa.

1 kommentar

Filed under Vardaglig

One response to “Ligger bakis i lillebrors soffa

  1. Det verkar som ni hade en lyckad kväll i alla fall :)

Kommentera

