Äntligen har jag sett Avatar!

Jag har i flera månader nu väntat på att få se den här filmen, Avatar. Och i går var världspremiären! Det här är den bästa filmen sedan 1978 då Star Wars gick på bio. Star Wars var banbrytande, lika så är den här filmen. Ni slängs in i en underbar värld. Och med 3D-glasögonen så känns det bokstavligen som att ni är i filmen. Förutom de otroliga specialefekterna så är det även en otroligt spännande och rörande historia i filmen. Jag lovar er, alla kan se den här filmen, oavsett om man gillar aktion eller kärleksfilmer. Det här är ett måste att se i 3D på bio!

3 kommentarer

Filed under Vardaglig

3 responses to “Äntligen har jag sett Avatar!

  1. Jenny sa precis till mig att vi måste gå och se den, sedan rullar jag ner i din blogg och ser att du precis har vart och sett den :) Kanske ska man ta sig en titt ändå även om den verkar helt knasig :)

  2. .dE

    Synd att vi inte har några IMAX biografer i sverige, jag blev lite besviken efter att ha sett IMAX-3D i asien. Men filmen är väldigt vacker.

  3. Ja, vi har ju faktiskt en imax i Sverige – cosmonova. Men den visar ju tyvärr ej Avatar.

Kommentera

