Nörd

Måste faktiskt få skratta lite åt min polare Robban. Han är ansvarig för teveavdelningen på Elgiganten. Nu, mer än någonsin kan man verkligen se det. Han har en av de grymmaste teveapparater som går att äga i storlek 52. Nu har han köpt en till teve, i storleken 42 som han har vid sängen. Och ja, även det här är modellen ”glassig”. Men visst, tänker ni, det är väl inget konstigt att ha en i vardagsrummet och en i sovrummet. Det är sant, men min gode vän Robert bor i en etta där vardagsrum och sovrum är samma sak…. Ha ha, bra jobbat Robban!!! Allvarligt talat, det är bara jag som är avundsjuk, min tever bara 32… Och jag har bara en teve… Gaha!

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

