Nu är jag förbannad på handbollslandslaget

Kort efter att jag skrivit mitt tidigare inlägg öppnar jag Aftonbladet och läser att efter EM-missen ska landslaget nu ladda inför VM på Bahamas. Och ännu mer irriterad blir jag när jag läser vad Kim Andersson, som spelar i landslaget, säger : det är precis vad det här laget behöver.

Eh? Behöver de få utomlands för att de suger? Precis det här jag tänker på när jag skrev mitt tidigare inlägg. Man behöver inte en bunt bortskämt personer i landslaget. Satsa på de unga, stanna kvar i Sverige och träna. Kommer att tänka på en av rockyfilmerna där Rocky skall boxas mot Ivan, spelandes av Dolf. I filmen så bestämmer han sig för att lämna allt lyx, åka ut i den ryska ödemarken och träna spartanskt och hårt. Vad säger det svenska landslaget om det?

Lämna en kommentar

Filed under Nöje

Kommentera

