Önskar er en god natt

Ligger nu i sängen. Har varit en lugn skön dag, vilket var något jag behövde. Suttit hela dagen nere på ett fik, där jag har skrivit lite samt fikar för mig själv. Efter någon timme kom tjejen och jag bjöd henne på middag. Mycket trevligt, vilket även bion var som vi gick på senare på kvällen. Vilken var filmen som vi såg? Itś complicated. Mycket bra film, faktiskt. Dock skulle jag kanske kunna säga att det mer är en DVD-film, men tack vare sällskapet så blev det en underbar biofilm.

Nu ligger vi som sagt i sängen, tjejen väntar på att jag skall lägga ifrån mig iPhonen för att slå på DVDn som vi har bestämt oss för att se. Så får ge mig för i kväll. Men mer inlägg i bloggen kommer i morgon. Har åter fått lusten för att skriva, vilket gör mig glad. Så önskar er nu en mycket god kväll.

1 kommentar

Filed under Vardaglig

One response to “Önskar er en god natt

  1. Din skrivlust har jag väntat på :) Äntligen ;)

Kommentera

