Fan va jag hatar måndagar!

Sitter just nu i soffan o tittar på ”spårlöst”. Attans, nästan så att man blir tårögd. Men nog om det nu. Är ledig i morgon, vilket är något jag behöver, är helt slut. Ska inte bara ligga o ta det lugnt, nej jag ska tvätta o städa. Men fy fan va skönt att den här dagen snart är över, jag verkligen avskyr måndagarna!!!

Nu jäklar ser jag fram emot att hockeyn skall börja i OS, gör inte ni? Och tack vare SVT-appen kan jag följa allt från OS, vart jag än är! Me like!

Nu behöver jag också lite hjälp av er läsare. Vad skulle ni vilja att jag skrev om i bloggen? Skriv ett mail till mig eller skriv som kommentar här under. alexander.jansson@crafty.se

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

