Älskar att OS är igång!

Sitter nere på stan, fikar och ser på OS. Jäklar va jag älskar OS! Framför allt så är det också vinter-OS som jag älskar! Ser otroligt mycket fram emot att herrarnas hockey skall dra igång. Måste även flika in att jag tycker det är tråkigt att man funderar på att stryka damernas hocke från OS pga att det är så ojämnt. Jag tycker de ska vara med i OS. Damerna är ganska så nya i sporten o behöver lite tid för att utvecklas. Det for helt enkelt vara lite ojämna än så länge, men vara i kvar i OS skall de vara, tycker jag.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

